Verzendinformatie

Hier tref je informatie aan over de manier waarop wij alle bestellingen versturen. Verzenden is bij ZIEZIE altijd gratis.

Orderstatus

Natuurlijk wil je je bestelde producten zo snel mogelijk in huis hebben. Op je 'Mijn ZIEZIE pagina' vind je alle informatie met betrekking tot de status van jouw order. Zo weet je precies waar je aan toe bent. Als je bij ZIEZIE iets bestelt, ontvang je altijd een bevestigingsmail met de mededeling dat we je bestelling hebben ontvangen.

Ben je een nieuwe klant, dan tref je in deze e-mail ook een link naar je persoonlijke 'Mijn ZIEZIE pagina' aan die we voor je hebben aangemaakt. Je kunt met deze mail je wachtwoord direct aanpassen en je gegevens wijzigen.

Zodra de zending door ons wordt verstuurd, ontvang je van ons een e-mail. Wordt je bestelling via pakketpost verstuurd, dan vind je in deze mail ook een Track & Trace code, zodat je je bestelling online kunt volgen. 

Lijn Halve Pagina

Verzenden binnen Nederland

Vooralsnog bezorgt ZIEZIE alleen binnen Nederland.

Briefpost
ZIEZIE probeert zoveel mogelijk bestellingen via de normale (brief)post te versturen. Dit is makkelijk, want dan past de bestelling door de brievenbus en hoef je niet thuis te blijven. Een nadeel hiervan is alleen dat we je niet precies kunnen vertellen wanneer de verzending bij je zal aankomen. Normaal gesproken duurt het een dag en worden onze pakketjes van dinsdag tot en met zaterdag geleverd. 

Pakketpost
Past het niet door de brievenbus, dan verzenden we de bestelling via de pakketpost van PostNL. In dit geval ontvang je een Track & Trace code op het moment dat wij je pakket hebben verzonden. Met deze Track & Trace code kun je op de site van PostNL je pakket online volgen en eventueel aangeven dat je het op een andere dag wilt ontvangen of wilt ophalen bij een servicepunt van PostNL. Als je voor de laatste optie kiest, moet je niet vergeten een legitimatiebewijs mee te nemen. 

Lijn Halve Pagina

Track & Trace

Bij pakketzendingen maken we gebruik van een Track & Trace code. We sturen je deze code per mail zodra wij de zending hebben aangeboden aan PostNL. Het kan zijn dat je met deze code nog niet direct kunt zien waar je pakket zich bevindt. Dit komt omdat de pakketten in dat geval nog niet zijn ingeboekt bij PostNL. Kun je na één dag je pakketje nog steeds niet traceren, bel dan even met onze klantenservice. Wij zoeken het graag voor je uit. 

Met de Track & Trace code kun je op de site van PostNL ook aangeven waar en wanneer je je bestelling wilt ontvangen. 

Lijn Halve Pagina

Niet aanwezig bij levering

Natuurlijk leveren de medewerkers van PostNL je pakketje het liefst zo snel mogelijk af. Komt de bezorger bij je aan de deur als je er niet bent, dan komt hij de volgende dag gewoon nog een keer. 

Als dit goed uitkomt, kun je via de Track & Trace code die we je hebben gestuurd, ook een andere afleverdag kiezen of ervoor kiezen je bestelling op te halen bij een PostNL servicepunt. Kan de bezorger de tweede keer het pakketje nog steeds niet afleveren, dan kun je het de volgende dag ophalen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt.

 

 

 



 

 

 

Levertijden

Uiteraard doen we er alles aan jouw bestelling zo spoedig mogelijk naar je op te sturen. Zo hanteren we voor veel contactlenzen een levertijd van twee werkdagen. Een bril of zonnebril moet speciaal voor jou gemaakt worden, waardoor de levertijd van deze producten iets langer is. Wij hanteren de volgende levertijden:

Contactlenzen 2-5 werkdagen

Correctiebrillen 4-13 werkdagen

Zonnebrillen 3-10 werkdagen

Lijn Halve Pagina

Uitzonderingen

Er zijn enkele uitzonderlijke situaties met bestellingen waarover we je hier graag informeren.

Ander afleveradres
Wij sturen je bestelling naar het adres waar jij het wilt hebben. Tijdens het afronden van je bestelling kun je aangeven dat je deze op een ander adres wilt ontvangen. Op die manier kunnen we je nieuwe (zonne)bril of contactlenzen afleveren op je werk, bij de buren of je ouders. Mocht je je na het plaatsen van je bestelling nog bedenken, dan kun je, indien het een pakketje betreft, nog met je Track en Trace code aangeven dat je een pakket bij een PostNL servicepunt wilt ophalen.

Levering in meerdere delen
Als je verschillende producten bij ons bestelt, kan het zijn dat we je bestelling in delen naar je versturen. Wanneer je bij ons zowel een bril als contactlenzen zou bestellen, sturen we je waarschijnlijk eerst de contactlenzen en krijg je de bril die we speciaal voor je moeten maken, wat later. We proberen dit uiteraard te voorkomen. 

Levering naar postbus
Als je je bestelling wilt ontvangen in je postbus, dan is dat geen enkel probleem. Er hoeft in dit geval niet voor ontvangst getekend te worden. 

Levering naar buitenland
Bestellingen bij ZIEZIE worden alleen binnen Nederland bezorgd. 

Levering naar NAPO-adres
Dien je onze defensie, dan zorgen we er graag voor dat je goed ziet. Het is mogelijk om een bestelling naar een NAPO-adres te sturen. Wij verzoeken je vriendelijk om bij de adressering te kiezen voor een ander afleveradres. Doe dit op de volgende manier:

- Regel voor de voornaam: Rang, Werknemers ID nummer, Naam van de eenheid of het schip
- Regel voor achternaam: Voorletters en Naam Regel voor het adres: NAPO-nummer ( Netherlands Army Post Office-nummer)
- Regel voor de postcode: 3509 <Letters Postcode>

Meer informatie over de voorwaarden en over de toekenning van NAPO-nummers aan elke eenheid, vind je op de site van het Ministerie van Defensie.

 

Bekijk het assortiment

PIJL

Brillen Zonnebrillen Contactlenzen