Betaalmogelijkheden

Verschillende betaalmogelijkheden
ZIEZIE biedt je verschillende betaalmogelijkheden. Welke methode je ook kiest, wij brengen geen extra kosten voor de betaling in rekening. Je kunt bij ZIEZIE je bestellingen zowel vooraf als achteraf op één van de volgende manieren afrekenen.

Vooraf betalen
Betalen met iDEAL. Bij deze betaalmethode kun je tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in jouw vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je internetbankiert, kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je hiervoor hoeft aan te melden. 

Creditcard (Visa en MasterCard)
Je mag ook betalen met je creditcard van de meest gangbare merken. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen, samen met je creditcardorganisatie, voor een correcte afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden. Voor de afhandeling van de online betaling maken wij gebruik van de diensten van Qantani en European Merchant Services.

Achteraf betalen
Bij elke levering zit een factuur. Op deze factuur staan de geleverde goederen en alle betaalgegevens gespecificeerd. Op de pagina 'Mijn ZIEZIE' vind je onder de kop 'MIJN BETAALGEMAK' de mogelijkheid om je factuur achteraf via iDEAL te betalen. Wil je het geld overmaken via een overschrijvingsformulier of normaal telebankieren, dan kan dat ook. De factuur kun je ook online raadplegen in je profiel onder de pagina 'Mijn ZIEZIE'

Wanneer je kiest voor achteraf betalen, dien je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling de betaling te voldoen. Wanneer de betaling uitblijft, starten wij het aanmaningstraject zoals beschreven in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel. Blijft in dit traject alsnog de betaling uit, zullen wij € 15,- administratiekosten in rekening brengen. 

Achteraf betalen bij een aankoop van een zonnebril is helaas niet mogelijk.