Algemene vragen

Onderstaand vind je een aantal vragen die we regelmatig van bezoekers ontvangen.

Waarom kopen bij ZIEZIE? 
ZIEZIE is hét online adres waar je terecht kunt voor een uitgebreid assortiment merkbrillen en –zonnebrillen van topmerken als Ray-Ban, Oakley, CK en Tommy Hilfiger. Continu breiden we ons assortiment uit en voegen we merken aan onze shop toe. Hierdoor blijven we inspelen op de laatste trends en weten we zeker dat we jou de nieuwste musthaves kunnen aanbieden. Daarnaast hebben we de leukste brillen voor je geselecteerd en samgevoegd in onze ZIEZIE collectie, een collectie kwaliteitsmonturen voor een klein prijsje. En om je alles onder één dak aan te bieden, hebben we tevens de beste contactlenzen van bekende merken als Focus Dailies, Proclear, Acuvue, Air Optix, Avaira, Biofinity en Soflens in huis. Zo is er dus voor ieder wat wils. Of je nu op zoek bent naar een modieuze bril of de contactlenzen van jouw betrouwbare merk, ZIEZIE biedt het allerbeste voor jouw ogen.

Garantie op onze brillen 
Vanzelfsprekend moet je nieuwe bril perfect zitten en moet je er goed mee kunnen zien. Mocht er onverhoopt iets mis zijn met je correctiebril, dan heb je gedurende 90 dagen het recht om je aankoop te retourneren en het aankoopbedrag terug te krijgen. Tevens geldt op alle merkbrillen en merkzonnebrillen een fabrieksgarantie van een jaar. Mocht er na de bedenktijd iets mis zijn met het product, neem dan contact met ons op.

90 dagen niet-goed-geld-terug garantie 
Dat je tevreden bent, vinden we heel erg belangrijk. Om die reden bieden we op correctiebrillen die we speciaal voor je hebben gemaakt, een 90 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie. Voor onze andere producten hanteren wij een 30 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie. Graag horen we waarom je niet helemaal tevreden bent, zodat we op die manier onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Krijg ik ook een vergoeding van mijn zorgverzekeraar?
Claim waar je recht op hebt. De factuur van ZIEZIE kun je gewoon declareren bij je zorgverzekeraar. Net als facturen van iedere andere opticien. Afhankelijk van je verzekering en de datum van je laatste declaratie, krijg je van je verzekeraar de vergoeding waar je recht op hebt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Mocht je om wat voor reden dan ook je bestelling van jouw correctiebril willen annuleren, dan is dit mogelijk en kun je altijd terugvallen op onze 90 dagen niet-goed-geld-terug garantie. Voor onze andere producten hanteren wij een 30 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dit kan zowel telefonisch (015 - 820 09 50) als per mail (service@ziezie.nl).

Hoe garandeert ZIEZIE de kwaliteit?
Kwaliteit is wat telt. Het slijpen en het monteren van de glazen wordt in Nederland gedaan door vakbekwame medewerkers. De productie van de glazen valt onder strenge ISO normen en deze worden regelmatig gecontroleerd. De leveranciers van de monturen en contactlenzen worden geregeld gecontroleerd op kwaliteit en alle contactlenzen moeten voldoen aan de medische/farmaceutische eisen zoals deze in Nederland/Europa gelden alvorens deze in de collectie worden opgenomen.

Zijn mijn gegevens veilig?
ZIEZIE respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en gaat zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Je persoonlijke informatie wordt daarom nooit verkocht of doorgespeeld aan derden die niet betrokken zijn bij het uitvoeren van jouw bestelling. Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Bekijk onze collectie

140826 PIJL

Dames brillen Heren brillen