OMRUILEN & GARANTIE

Vanzelfsprekend moet je nieuwe correctiebril comfortabel zitten en moet je er perfect mee kunnen zien. Je hebt gedurende 90 dagen het recht om je correctiebril kosteloos* retour te sturen en het volledige aankoopbedrag terug te krijgen. Voor onze andere producten hanteren wij een 30 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie.

Hier tref je alle informatie aan over het ruilen van producten. Kies uit één van de volgende onderwerpen voor meer informatie over ons retourbeleid:

Klachten
Mocht je ondanks onze inspanningen toch ontevreden zijn over onze producten of serviceverlening, neem dan contact met ons op. Binnen twee werkdagen ontvang je telefonisch of via de e-mail een inhoudelijk antwoord.

Telefoon: 015 - 820 09 50
E-mail: service@ziezie.nl

Bereikbaarheid klantenservice
Maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 17.00

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

* Alleen voor het retourneren van de brillen uit onze ZIEZIE collectie nemen wij de verzendkosten niet voor onze rekening.