OMRUILEN & GARANTIE

Vanzelfsprekend moet je nieuwe correctiebril comfortabel zitten en moet je er perfect mee kunnen zien. Je hebt gedurende 90 dagen het recht om je correctiebril kosteloos* retour te sturen en het volledige aankoopbedrag terug te krijgen. Voor onze andere producten hanteren wij een 30 dagen niet-tevreden-geld-terug garantie.

Hier tref je alle informatie aan over het ruilen van producten. Kies uit één van de volgende onderwerpen voor meer informatie over ons retourbeleid:

Klachten
Mocht je ondanks onze inspanningen toch ontevreden zijn over onze producten of serviceverlening, neem dan contact met ons op. Binnen twee werkdagen ontvang je telefonisch of via de e-mail een inhoudelijk antwoord.

Telefoon: 015 - 820 09 50
E-mail: service@ziezie.nl

Bereikbaarheid klantenservice
Maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 17.00

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl) of het Europese online geschillenplatform (ODR).

* Alleen voor het retourneren van de brillen uit onze ZIEZIE collectie nemen wij de verzendkosten niet voor onze rekening.